Sponsoring

Na drie jaar in het beloftenpeloton (u23) wil ik meer. Ik wil professioneel wielrenner worden. Daarbij heb ik uw hulp nodig. De volgende vormen van sponsoring heb ik bedacht:

  1. Club van 20
    Tegen een bijdrage van € 20,- wordt u lid van de club van 20. Uw naam wordt vermeld op mijn site (tenzij u dit niet wenst) en u ontvangt maandelijks een mail met het laatste nieuws.
  2. bedrijfslogo vermelding op mijn site
    Uw bedrijfslogo wordt in de sponsor-carrousel opgenomen en gelinkt aan uw eigen site. De duur en frequentie is afhankelijk van het sponsorbedrag. Daarnaast ontvangt u ook de maandelijkse terugkoppeling en zal ik uw bedrijf zoveel als mogelijk promoten.
  3. bedrijfslogo vermelding op mijn auto
    Uw bedrijfslogo wordt op mijn auto geplakt en is zo voor iedereen te zien. De kosten zijn afhankelijk van grootte en plaats op de auto. Daarnaast zal uw logo ook in de sponsor-carrousel meedraaien en ontvangt u een maandelijkse update. Uiteraard zal ik uw bedrijf zoveel als mogelijk promoten.

Andere vormen van diensten, die ik aanbied, zijn:

  • Het verzorgen van clinics (veelal begeleiding van toertochten)
  • Het geven van praktische trainingen (beter klimmen en afdalen, fietsbeheersing etc.)
  • Het samenstellen van een individueel trainingsprogramma
  • Het geven van presentaties

Waarvoor heb ik uw sponsoring nodig?
De grootste kostenposten waarvoor ik uw sponsoring zal gaan gebruiken zijn: trainingskampen, sportvoeding, fysiotherapie en reiskosten. Hieronder zal ik deze kort toelichten. Mijn doel wil ik bereiken door twee keer vier weken op trainingskamp gaan. Ik heb gemerkt dat ik tijdens trainingskampen flinke progressie boek. Tussen de testen voor en na het trainingskamp zat 5% winst. Door deze trainingskampen kan ik een bredere basis leggen voor het komend seizoen, waardoor het effect van een terugslag beperkt blijft en ik sneller opnieuw kan presteren. Verder speelt voeding ook een grote rol om het lichaam sterker te maken. Daarmee bedoel ik niet alleen genoeg groente en fruit, maar ook het gebruik van supplementen en genoeg voeding tijdens je trainingen. Zonder inname van koolhydraten ben je in één tot anderhalf uur door je koolhydraatvoorraad en daalt je prestatie niveau aanzienlijk. Tijdens de training vul ik dit aan met sportvoeding. Na de inspanning zal het herstel bevorderd worden door hersteldrank.
Om de vele trainingsarbeid gedurende diverse maanden vol te kunnen houden, heb ik goede medische begeleiding nodig. Regelmatig zal ik gebruik maken van een chiropractor, fysiotherapeut, sportmasseur, voedingsdeskundige en andere specialisten. Een deel krijg ik vergoedt door mijn zorgverzekeraar, maar een groot deel helaas niet. Daarnaast verwacht ik ongeveer een tank per week aan benzine te gebruiken. Door het reizen naar centrale trainingen en wedstrijden.

Heeft u interesse om mij te sponsoren, wilt u meer informatie verkrijgen of weten wat ik nog meer voor u kan betekenen, dan kunt u gerust contact met mij opnemen.